Vers van de boer

Vers_van_de_Boer

De Belgische kunstenaar Herr Seele hielp Nele en Stefaan van Elven bij het ontwikkelen van een fris eigen label.

Hoe onderscheid je je met je producten in de markt? Het is een vraag die heel veel ondernemers bezighoudt, maar die in de agrarische sector wat minder van toepassing is, omdat er veel voor de bulk wordt geteeld. Daar is helemaal niets mis mee, maar …

… wij wilden het anders doen
Produceren voor de bulk betekent dat je de regie over wat er met je producten gebeurt uit handen geeft; en dat je geen inspraak hebt over hoe jouw producten in de markt worden gepresenteerd. En dat is nou net wat niet bij ons past ;-) Daarom besloten wij onze producten onder eigen label in de markt te zetten: Vers van de Boer.

Het succes van het label
Inmiddels vind je in steeds meer winkels in België onze producten terug, te herkennen aan het vrolijke mannetje dat de verpakkingen siert. Maar vooral ook: te herkennen aan de smaak. Die is heel intens. Heel eerlijk. Je proeft de Belgische herkomst. En de liefde die wij er als boer in hebben gestoken.

De ambitie van het label
Groeien. Maar niet om het groeien zelf. Wij willen dat  nog meer mensen het label waarderen om wat het is en waar het voor staat. Vanwege de unieke smaak van de producten en vanuit het besef dat die producten op een duurzame manier zijn geteeld en dat de boer een eerlijke prijs voor zijn producten heeft gekregen.